środa, 26 maja 2010

Badges - co to jest i jak to zdobyć ?

W moim profilu wygląda to mniej więcej tak :

<-----------------










1. Znajdujecie osobę z badges (plakietkami) i klikacie na badgesa który się wam podoba

2. Wyskakuje okno w linkiem do hp developera. Klikacie.

3. Szukacie panelu My Badges

5. Klikacie ''reqest badge'' i OK

6. Potem wchodzicie w "Account Settings" i wybieracie badgesy które maja sie znajdować na panelu.

Może się zdarzyć ze musicie wpisać swoją nazwę na imvu i klikacie w to samo co w tych normalnych .


PS. Może się też zdarzyć, że tam gdzie klikacie nie ma przekierowania do HP. W takim przypadku najlepiej jest wejść w banner. Wyjdzie Wam strona z produktami danego użytkownika. Na górze powinien się pojawić Login tego użytkownika. Kopiujecie sam nick avatara i doklejacie do tego linku ; avatars.imvu.com/SkopiowanyNick klikacie enter i wychodzi wam strona HP developera ^^

Na dobry początek podaję kilka developerów, którzy mają swoje badges'y ^^


Na dzisiaj to koniec ^^
Pozdrawiam
klaudik11

12 komentarzy:

  1. Mam pytanko...jak wchodzę na czat imvu to automatcznie mnie z niego wyrzuca i niewiem co mam teraz zrobić...Proszę o pomoc...moja nazwa to xXDEVXxTopOfTheWorld

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie mam to samo .
      I Tylko że mi także imvu wyłącza .

      Usuń
    2. Mozliwe przeciez ze moody was wyrzucają o.O Pozdro, wafel.

      Usuń
  2. Dziękuje ;** Bardzo pomogło xD

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Kocham Cię.. Pisaliśmy już jakiś czas temu... tęsknie i naprawdę kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok thx ; * Pomogło Kccc Ammmm ale to nie na seriooooooo

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ;* mi to nie wchodzi fuck ;/ nie rozkminiam tego mója nazwa :osta5kicia

    OdpowiedzUsuń
  6. zjem cię nie pomogło wcale:(

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje bardzo mam już 349 :) ♥

    OdpowiedzUsuń